Linda

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2013

Best songs ever

Av Linda - 28 augusti 2013 14:30

Hello!

Nu var det ett tag sen jag bloggade men whatever. 

Jaha, tänkte bara säga att det var kul att bada och att det inte hände så mycket mer förutom att jag hade innebandyträning.

Men ja... 

Mina favoritlåtar:



Best Song Ever 

BÄSTA SÅNGEN EVER!!

Japp, låttiteln är rätt. 

Jag vet inte hur man gör med youtube så ja...

Men nästa...





Miley Cyrus

We Cant Stop

Låten är bra men jag gillar ej videon. :(




Bruno Mars

Älskar denna låt den känns så dansig.



AHH BÄSTA LÅTEN

Sergels Torg



''PLATTORNA PÅ SERGELS TORG!!!''

SUPERB!


''Baby you dont have to keep looking to my phone'' lallalalalala

Sean Paul - Other Side Of Love



THE FOOOoooooooooooooooooooo

Jag är ingen riktig fooer direkt men jag gillar låten :)


Jo jag vet jättetöntig låt men jag tycker den är rolig.

Hihi, men ja det var det..






xoxo

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linda - 28 september 2013 20:56

Hejsan bloggisen! Nu sitter jag hemma och tar det lugnt med datorn framför näsan och te brevid mig.     Förlåt att vissa bilder blir så dålig kvalité. Men det är för att jag tar med webbkameran eller min mobil haha.  Jag är för lat för att hå...

Av Linda - 27 september 2013 19:07

Hello! Nu är jag hemma och jag åt precis. Men ja. Idag var jag sjuk hemma för jag var förkyld. Men nu känner jag mig frisk. Imorgon är det lördag. Men det blir verkligen ingen sovmorgon för mig. Jag ska gå upp väldigt tidigt för vi ska köpa biljet...

Av Linda - 20 september 2013 18:46

Hejsan! Förlåt för att jag inte har skrivit på sistone men jag är sååååååå lat. Ni vet. I går uppdaterade jag till iOS7 yeeey. Det blev jättecoolt. Men nu är jag påväg till farmor för vi ska fira henne på sin 74 års dag. Woop Hejdå Xoxo ...

Av Linda - 10 september 2013 19:18

Hello! Just nu väntar jag på att maten ska bli klar och sen är det dags att duscha. Igår kom jag hem från Spanien och Spanien va nice! Men idag var det studiedag så jag gick till min kompis och vi pluggade och kollade på tv. Jag kom från träni...

Av Linda - 3 september 2013 14:22

Hello!   Just nu ligger jag i min älskade säng och inte gör någonting. Bara ligger. Ja men jag var på skansen idag med klassen (mellanstadiet) jag blev så trött så ni kan inte tänka! Ska nog ta en liten tupplur snart. Men först ska jag köpa vitam...


Hej det är jag som är Linda.
Mina intressen är fota, internet, rita, måla, simhoppa och läsa.
Det kommer en novell också.
Men jag hoppas att ni läser min blogg.
xoxo

Fråga mig

0 besvarade frågor
Vad gillar du för sorts böcker?
 Fantasy
 Tjejigt
 Killigt
 Action
 Sci-Fi
 Deckare
 Kärlek
 Manga
 Recept
 Roliga
 Faktaböcker
 Kataloger
 Tidningar:
 Mode
 Smink
 Teknologi
 Fotografi

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Hur mycket är klockan?

Adventure Time - Lady Rainicorn

inspirerande

                 


Ovido - Quiz & Flashcards